ال سی دی صفحه نمایش تبدیل علامت های دیجیتال و تبلیغات در رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی

این سخت است نه به درک چرا ال سی دی صفحه نمایش صفحه نمایش به سرعت در حال اتخاذ شده توسط فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها. InfoTrends انجام دیجیتالی مطالعه که در آن آنها نظرسنجی از مصرف کنندگان و متوجه شد که “علامت های دیجیتال نمایش که 47.7% اثر در آگاهی نام تجاری افزایش متوسط مبلغ خرید توسط 29.5% ایجاد یک 31.8% شکوفایی در فروش کلی حجم تولید 32.8 درصد رشد در تکرار خریداران و تولید 32.8 درصد بیشتر در فروشگاه ترافیک”.

ال سی دی صفحه نمایش صفحه نمایش در حال استفاده توسط رستوران ها برای نمایش منو و سرگرمی با پوشاک و لباس های خرده فروشی فروشگاه برای نشان دادن ویدئوها از مد نشان می دهد و به ویترین محصولات مختلف و توسط فروشندگان خودرو به عنوان تصویری دیوار به ارائه احساس از ماشین در جاده و برای حفظ مشتری اشغال شده به عنوان آنها صبر کنید برای عامل فروش و یا افراد دیگر.

صفحه نمایش ال سی دی استفاده در رستوران ها: در هنگام بازدید از KFC حیدرآباد (هند) چه کاغذ برداشته توجه است که خیلی از بوی غذا اما رنگ پر جنب و جوش از چهار 42 اینچ صفحه نمایش ال سی دی پانل است که در خدمت به عنوان سربار منو مدیره. KFC حیدرآباد به دنبال کمک از شارپ سیستم های کسب و کار هند به راه اندازی علامت های دیجیتال راه حل است. ال سی دی دیجیتال منوها را می توان نگهداری از یک کنترل از راه دور محل مرکزی یا محلی کامپیوتر راه اندازی در فروشگاه. سود از راه دور مدیریت مرکزی است که, منو, تبلیغات, تصویری, قیمت گذاری و سایر موارد نمایش داده شده در LCD نمایش در خروجی خرده فروشی را می توان از یک محل مرکزی برای تامین ثبات و مطمئن شوید که تغییرات ساخته شده به طور مداوم در تمام فروشگاه ها در همان زمان. مصرف کنندگان دریافت پویا پیش نمایش از ارائه با بالقوه برای تاثیر مثبت در فروش. اگر رستوران باید این شبکه از نقطه فروش نقدی, ثبت, جمع آوری, زمان خریداری شده بر اساس داده های بازاریابی می توانید لحظه بازخورد در مورد نحوه های مختلف تبلیغات و قیمت گذاری داشتن تاثیر بر فروش.

رستوران ها نیز با استفاده از نمایشگرهای ال سی دی به تلویزیون به صنوبر تا رستوران جو است. آن است که در حال حاضر یک مشترک انتظار به تلویزیون های ال سی دی در رستوران است که نشان می دهد ورزش های محلی و یا اخبار است.

صفحه نمایش ال سی دی استفاده در نمایشگاه: آن است که آیا زنان, فروشگاه لباس, خودرو, نمایشگاه, فروشگاه مناسب و یا یک فروشگاه ال سی دی صفحه نمایش ظاهر می شود در همه این مکان است. نمونه فروشگاه دارای چهار تا ال سی دی نمایش در سایت. InfoTrends مطالعه نشان داد که کسب و کار است که تا به حال نصب شده نمایش خود در نمایشگاه عمدتا انتظار می رود صفحه نمایش استفاده در نمایشگاه خود را به افزایش دهد. به گرفتن و نگه داشتن مصرف کننده توجه خرده فروشان با استفاده از ال سی دی نمایش در یک ویدئو-دیوار فرمت و یا در یک دیزی زنجیره فرمت همراه با تنهایی واحد است. محتوا می تواند ترکیبی از ویدئو همراه با متن و یا ترکیبی. هدف این است که برای هدف قرار دادن مشتریان خاص با اطلاعات خاص و این اطلاعات ممکن است تغییر با زمان از روز – ایجاد یک شرکت خرده فروشی متعلق به تلویزیون مدار بسته شبکه اجرا می شود که چیزی جز خرده فروشی شرکت برنامه نویسی.

چرا کسب و کار خرده فروشی را انتخاب کنید نمایش ال سی دی با پلاسما نمایش ؟

وجود دارد تعدادی از دلایل که چرا خرده فروشان و رستوران ها انتخاب صفحه نمایش ال سی دی بیش از پلاسما را نمایش می دهد.

· فن-کمتر معماری Lcd: ال سی دی نمایش ندارد فن بالقوه و در نتیجه نویز کمتر و حواس پرتی. این است که کمتر از یک موضوع با جدیدتر بالاتر پایان پلاسما را نمایش می دهد اما آن را ارزشمند است به نگه داشتن مسیر شما بررسی دو گزینه.

· طراحی ناهموار Lcd: ال سی دی نمایش بسته-جعبه واحد و بیشتر ناهموار است. وجود دارد شانس کمتر از روغن دود و گرد و غبار و یا دیگر عناصر شدن به واحد و کاهش عمر واحد.

· وضوح و کیفیت تصویر: (یک) رزولوشن تصویری بر روی LCD نمایش می دهد و صفحه نمایش پلاسما قابل مقایسه هستند اما اطلاعات کامپیوتر بهتر است مشاهده روی ال سی دی نمایش می دهد. (ب) ارائه بهتر به نمایش در نور محیط و یا در روشن اتاق. به عنوان کسب و کار معمولا در طول روز در محیط نور ارائه مطلوب تر برای بسیاری از کسب و کار برنامه های کاربردی. (C) در پلاسما تولید کنندگان ساخته شده اند بسیاری از زوایای دید. اما با ارائه این دیدگاه زاویه 176°. بسیار وجود دارد تفاوت بین این دو تکنولوژی در زاویه دید. (D) وجود داشته است نگرانی ها با burn-in برای صفحه نمایش های پلاسما به خصوص برای تصاویر استاتیک. بسیاری از پلاسما تولید کنندگان را بهبود خود را ضد سوختگی در فن آوری است. وجود دارد هیچ سوختگی در مسائل با صفحه نمایش ال سی دی.

· * * * زندگی از واحد نمایش: Lcd ها اداره می شود 24×7 برای 50,000+ ساعت معادل 5 سال مستمر در حال مشاهده. پلاسما از سوی دیگر به طور معمول دارای نیمه عمر 30000 ساعت. در نیمی از زندگی, تب در یک صفحه نمایش پلاسما را تب و تاب بودن نیمی به عنوان درخشان به عنوان آنها زمانی که مجموعه ای جدید بود. وجود دارد هیچ راهی برای جایگزینی این گازها; صفحه نمایش به سادگی در ادامه برای تبدیل شدن به دیمر با استفاده از. تلویزیون های ال سی دی را آخرین تا زمانی که آن نور پس زمینه – و در بسیاری از مدل نور پس زمینه لامپ می تواند به راحتی جایگزین!

· مصرف برق: تلویزیون های پلاسما با استفاده از قدرت بیشتری نسبت به ال سی دی – دو برابر

تکنولوژی پلاسما و ال سی دی صفحه نمایش همچنان به تغییر. مطمئن شوید برای بررسی تغييرات فن آوری برای اپل به اپل مقایسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *