[ad_1]

وجود دارد برخی از بحث در مورد دقیقا چقدر اثر به نظر می رسد و احساس از یک رستوران در موفقیت آن به عنوان یک محل به غذا خوردن. پس از همه, یکی از مهم ترین عناصر غذایی و خدمات. اما این ممکن است به نظر می رسد و احساس می کنید از رستوران که دعوت افراد به در. اغلب شما می شنوید کلمه “راحت” در ارتباط با جو است.

البته آسودگی در نقاط مختلف به افراد مختلف متفاوت است. دمای اتاق سبک و یا بالشتک از صندلی اولویت های فردی برای غرفه به جای جداول حس حفظ حریم خصوصی و یا باز بودن نزدیکی به دیگر شام قابلیت جدا کردن شام با بچه های کوچک از افرادی که می خواهند کمتر خشن و بی ادب برخورد و دسترسی برای کاربران با محدودیت های فیزیکی فقط یک زن و شوهر از نگرانی های مشترک. ناراحتی تقریبا همیشه مربوط به یک طراحی ضعیف جو است.بیایید نگاهی به حریم خصوصی به عنوان مثال.

مهم است که شما ممکن است مشتریان دیدن و دیده می شود? اگر این یک اولویت است و سپس صندلی آنها را در یک گوشه تاریک غرفه آنها را واقعا احساس می کنم تحقیر شده میبیند. آیا شما می خواهید افراد برای انتخاب محل سکونت خود را برای صمیمی getaways عاشقانه? روشن روشن جدول در وسط منطقه پر سر و صدا با دیگر diners در هر زانو نمی تواند رضایت بخش است. احتمالا شما نیاز به برای هر دو انتخاب در همان رستوران ؟ بدون پاسخ به سوالات مهم در مورد آنچه می خواهید مشتریان خود از ناهار خوری خود را روبرو می شوند, از آن خواهد شد غیر ممکن است برای دستکاری فضایی خود را برای دیدار با افراد می خواهد.

یکی دیگر از توجه است تغییر. به عنوان مثال تا سال 2030 حدود 20 درصد از جمعیت ایالات متحده خواهد بود بیش از 65 سال سن داشتند. برای این شام تنظیم و مواد غذایی با کیفیت بالا را جایگزین تازگی به ترتیب اهمیت. تغییرات در کاربران بینایی و شنوایی باید منعکس شده در طراحی برخی از شایع ترین شکایات در مورد رستوران ها به طور کلی از شام است که آنها “بیش از حد پر سر و صدا” و یا منو بیش از حد دشوار است به خواندن در سطح کم نور. بوفه محبوب با نسل های قدیمی تر; بنابراین doggie کیسه به دلیل باقی مانده به عنوان یک ارزش خوب است.

گزینه های تغذیه ای (و اطلاعات در مورد آنها) است که به درخواست شود. ارشد شام را انتخاب کنید حریم خصوصی از غرفه به یک جدول و نه صبر در شلوغ شب در داخل یک لابی بزرگ و یا منطقه انتظار از یک بار. مردم نیز بیشتر قومی متنوع با آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی مشتریان در بسیاری از بازارها است. دست کم نگیرید تئاتر طبیعت از ناهار خوری و کسب و کار. قرار دادن اجناس در نمایش آگهی به خرید ضربه در نتیجه افزایش فروش. آن است که آیا شراب و غذا یا دسر منحط فکر می کنم از روش ها را به آنها نشان دهد.

صحبت از انگیزه های یکی از قویترین باطل است-که دارای تاثیر در منطقه ناهار خوری ، بسیاری از diners خواهم برای دیدن و مشاهده می شود به خصوص در مجلل eateries. داشتن یک آشپز جدول حق در آشپزخانه می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز برای آنها. ارائه یک جمعی جدول به صورت تک آهنگ به ملاقات و معاشرت های اضافی جایگزین. خط پایین با هر یک از این عناصر است که چگونه آنها را تحت تاثیر قرار مهمانان از رستوران. هنگامی که شما همه آنها را به حساب شما می بینید که فیلم مربع از یک منطقه بی معنی است به عنوان یک اندازه گیری از فضا. وجود دارد خیلی بیشتر به آن!

[ad_2]

ایندکسر

تازه ترین جزئیات از انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر Previous post تازه ترین جزئیات از انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر
کودکان، ناقلان خاموش ویروس کرونا هستند Next post کودکان، ناقلان خاموش ویروس کرونا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *