بازاریابی ویروسی و 1893 نمایشگاه جهانی

[ad_1]

استاد معمار فردریک قانون اولمست اینه که محترم طراح پارک مرکزی نیویورک و همچنین زمینه را از جورج دبلیو Vanderbilt را Biltmore خانه و 1893 در شیکاگو جهان عادلانه دوست داشت به صحبت کردن با غریبه ها در حالی که متقاطع کشور با قطار به بررسی کار در حال پیشرفت است.

در ماه ژوئن سال 1893 در سفر به اشویل NC از شیکاگو اولمست اینه که سوال مسافران دیگر در مورد نیت خود را برای حضور در به تازگی افتتاح نمایشگاه جهانی.

بیشتر افراد گفت که آنها برنامه ریزی برای حضور در این نمایشگاه اما به انواع بهانه در مورد اینکه چرا آنها نرفته بود فقط رتبهدهی نشده است. مردم ترس از بلندی بحران اقتصادی و آمدن تابستان و گرما او آموخته است. کاوش بیشتر, او کشف یک مشترک ترس از “fleeced unmercifully” در غرب وحشی خیابان های شیکاگو توسط مدیران هتل ها رستوران و حتی عادلانه خود را.

نوشتن به دیگر نمایشگاه مدیران اولمست اینه که pled برای ضرورت در ساخت اولیه پیشرفت است که می تواند علوفه برای داستان مردم در زمان بازگشت به خانه:

“این تبلیغات در حال حاضر مهم به توسعه; که از بالا صحافی مسری شور و شوق در حال رشد از واقعی تعالی: سوال این نیست که آیا مردم باید راضی باشد اما چه مقدار از آنها باید انجام دور با تحسین و آلوده کردن دیگران با خود را غیر منتظره لذت بردن از آنچه که آنها پیدا کرده اند.”

دفعه بعد شما می شنوید یکی از همکاران خود و یا مشتریان و یا دوستان می گویند که آنها با تکیه بر کلمه از دهان خود را به فروش محصول یا خدمات به آنها یادآوری کنید که این محصول و تجربه را باید مردم شاد قبل از بازاریابی ویروسی می تواند آغاز خواهد شد. و یا دیگری.

[ad_2]

به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم Previous post به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم
نگهبان استقلال خبر داد که برکنار شدم Next post نگهبان استقلال خبر داد که برکنار شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *