رژیم غذایی مرحله: شمارش مراحل ، کالری نیست

رژیم لاغری مرحله: آنچه در آن است
اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، آن را برای همیشه از کار خود دور نگه دارید و سالم تر باشید ، بنابراین رژیم غذایی مرحله برای شما مناسب است. هیچ شماری از کربوهیدرات ، چربی و کالری وجود ندارد. این در واقع رژیم غذایی نیست بلکه تلفیقی از روشهای ساده برای تغییر دائمی الگوهای غذایی و ورزشی شما بدون برنامه غذایی دقیق است.

کل فرضیه Step Diet ساده است: روزانه 10،000 قدم بزنید و بخش های خود را با یک چهارم اصلاح کنید و وزن خود را کاهش دهید ، به همین سادگی. بیشتر حرکت کنید ، کمی کمتر بخورید.

رژیم غذایی گام ، توسط جیمز ا. هیل ، جان سی پیترز ، بانی تی. جورتبرگ و پاملا پیکه ، یک برنامه مادام العمر برای کاهش وزن و حفظ وزن است. این برنامه آسان برای انجام رژیم غذایی به شما کمک می کند تا با استفاده از یک پدومتر که همراه کتاب است ، فعالیت های روزانه خود را به آرامی افزایش دهند. قوانین ، نکات و دستورالعملهای ساده رژیم با برنامه ای برای آموزش رژیم های غذایی در مورد چگونگی کم کردن کالری و اندازه های آن و افزایش تعداد قدم های آنها ارائه شده است. ایجاد این تغییرات سبک زندگی سس مخفی برای کنترل وزن موفق و دائمی است.

جیمز هیل ، دکترا ، محقق محترم چاقی و از بنیانگذاران ثبت ملی کنترل وزن (NWCR) و America on Move ، اهمیت فعالیت بدنی را می فهمد.

هیل می گوید: “برای کنترل وزن خود نیازی به دویدن ماراتن ندارید ، فقط باید روی یک پدال بچسبانید و یک جفت کفش ورزشی را ببندید و یک پا را جلوی دیگری قرار دهید.” وی ادامه داد: ما باید افراد را فعال تر کنیم و با استفاده از گام شمار و ایجاد تغییرات کوچک در رژیم غذایی ، واقعاً می توانیم چاقی ملت خود را ایجاد کنیم.

اگر آماده هستید تنظیماتی کوچک در نحوه غذا خوردن داشته باشید ، و اگر می خواهید راه خود را برای کاهش وزن شروع کنید ، گام به گام برنامه ای است که شما در جستجوی آن هستید.

رژیم غذایی مرحله: آنچه می توانید بخورید
رژیم غذایی گام به شما اجازه می دهد تا هر زمان که دوست دارید بخورید ، تا زمانی که اندازه معمول بخش خود را حدود 25٪ کاهش دهید. سپس میزان مصرف روزانه خود را با مراحل زیادی متعادل کنید ، از 2000 شروع کنید و راه خود را تا 10،000 در روز انجام دهید.

غذاهای سالم مانند میوه ، سبزیجات ، غلات سبوس دار ، لبنیات کم چرب ، پروتئین بدون چربی و چربی های سالم به شدت مورد تشویق قرار می گیرند و غذاهای ممنوعه وجود ندارد. اگر می خواهید بر روی یک تکه کیک پنیر چلپ چلوپ کنید ، کافی است تعداد مناسب مراحل را جبران کنید.

نمودارهای تفصیلی برای زنان و مردان تعداد مراحل لازم برای تعادل کالری اضافی از غذاهای مورد علاقه خود را محاسبه می کند. اگر اشکال دیگری از ورزش را علاوه بر پیاده روی ترجیح می دهید ، نمودارهایی وجود دارد که تعداد معادل مراحل را نشان می دهد. به عنوان مثال ، برای زنان 150 قدم برای یک دقیقه دوچرخه سواری قابل معامله است.

خط پایین با گام رژیم غذایی ، اندازه خدمات خود را کوتاه کنید و تعداد مراحلی را که در طول روز انجام می دهید برای افزایش هزینه های انرژی افزایش دهید و باعث کاهش وزن یا حفظ وزن بدن شوید.

رژیم غذایی گام: چگونه کار می کند
رژیم ها کار نمی کنند زیرا بیشتر آنها راه حل های موقت یا رفع سریع هستند. گام به گام رژیم غذایی یک برنامه رژیم غذایی است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید تغییرات کوچکی در عادت های غذایی و ورزش ایجاد کنید که واقعاً افزودنی است. از رژیم های غذایی تشویق می شود که در هفته اول برنامه ، نگاهی سخت به عادتهای خود بیندازند. سپس نكات رفتاری در طول كتاب طراحی شده است تا به شما كمك كند كه از خوردن ذهن آگاهانه و كنترل مشكلات آگاه شوید.

جواب کنترل وزن بلند مدت درک تعادل انرژی است. کالری هایی که منهای کالری سوخته شده می خورند ، فرمول اصلی ریاضی برای تعادل انرژی و کنترل وزن است. رژیم غذایی گام ، مبتنی بر مطالعات علمی و تحقیقات از NWCR ، رژیم های غذایی را به روش های ساده برای تر کردن کالری و نحوه سوزاندن کالری بیشتر برای رسیدن به کاهش وزن از طریق تعادل انرژی منفی نشان می دهد.

Previous post بک لینک چیه
Next post تمجید فدراسیون جهانی والیبال ایران از کریمی/ ستاره ایرانی در انتظار فرصت درخشش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *