سالم, راهنمای غذایی برای رژیم غذایی گیاهی

[ad_1]

به طور کلی دیدگاه این است که شما نمی توانید به اشتباه با یک رژیم غذایی گیاه خواری; آن است که غنی از مواد مغذی با مقدار زیادی از فیبر و ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است. اما آیا شما می دانید که رژیم های غذایی گیاهی می تواند کم کالری اگر کافی و لوبیا و عدس و/یا لبنی گنجانده نشده? برای مثال یک وعده غذایی گیاهی است که تنها متشکل از یک برگ سبز سالاد با یک طرف از نان غلات کامل کم پروتئین است. اضافه کردن لوبیا به برگ سبز, سالاد یک طرف عدس, سوپ و/یا خدمت غیر چربی شیر یا ماست راه های آسان شامل پروتئین در این وعده غذایی است. همچنین خوردن همان و کاهو و سالاد برای ناهار هر روز نیز می تواند به این معنی است که رژیم غذایی شما فاقد تنوع است. خوردن انواع میوه ها و سبزیجات تضمین می کند که شما در حال گرفتن مواد مغذی مختلف از طبیعی مواد غذایی به طور منظم. این که آیا شما در حال غذا خوردن در خانه و یا در یک رستوران وجود دارد وب سایت با ابزار رایگان است که شما می توانید نگاه کردن اطلاعات تغذیه از مواد غذایی و دستور العمل های.

بیشتر رایگان تغذیه پایگاه داده های که در دسترس هستند آنلاین ارائه کالری و کربوهیدرات و پروتئین و محتوای چربی از مواد غذایی است. آنها همچنین ممکن است شامل اطلاعات مربوط به تغذیه از مواد غذایی مانند فیبر کلسترول و سدیم محتوا. زمینه تغذیه است که به طور مداوم در حال تحول با توجه به گسترده تحقیقات علمی که انجام شده است در سطح جهانی. هیئت مدیره گواهی تغذیه حرفه ای مورد نیاز به طور مداوم به روز رسانی دانش و مهارت خود را بر اساس نتایج آخرین تحقیقات علمی. اقامت فعلی با توصیه های غذایی با خواندن نکات تغذیه ارائه شده توسط متخصصان و کارشناسان مجرب; جلوگیری از yo-yo اثرات رژیم های غذایی مد و معجزه مواد غذایی.

واجد شرایط تغذیه حرفه ای با تخصص در بیماری ها, بیماری, آلرژی غذایی, رژیم غذایی, محدودیت یا قومی رژیم غذایی نیز ممکن است ارائه پشتیبانی از طریق شخصی رژیم غذایی مشاوره و مشاوره. بسیاری از سرخپوستان پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی است که همچنین شامل تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر و ماست و دوغ و پنیر و کره. بیشتر مورد پسند هندی, میان وعده غذایی تمایل به سرخ شده در حالی که دسر ساخته شده با روغن حیوانی (کره روشن). اعتدال مهم است که هر دو میان وعده و دسر سرشار از چربی است. بسیار کمی وجود دارد آنلاین رایگان مواد غذایی پایگاه داده های که ارائه دقیق غذاهای هندی حقایق تغذیه و یا یک پروتئین لیست مواد غذایی برای قومی خوردم. کار با یک متخصص تغذیه حرفه ای است که همچنین آگاه در قومی محدودیت در رژیم غذایی کمک می کند تا با ایجاد برنامه غذایی مناسب و رژیم غذایی تغییرات است که کار خود را در شیوه زندگی و سلامت مورد نیاز است. آن است که آیا بیماری قلبی فشار خون دیابت حاملگی یا کاهش وزن استفاده از خدمات ارائه شده توسط واجد شرایط کارشناسان تغذیه برای دیدار با اهداف سلامت خود را.

[ad_2]

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا Previous post تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
یک بازیکن سپاهان کرونایی شد Next post یک بازیکن سپاهان کرونایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *