سالگرد هنری فورد بازنشستگی – سپتامبر 1945

هفتاد سال پیش, این ماه, هنری فورد بازنشسته و از موقعیت خود به عنوان رئیس شرکت فورد موتور. من مطمئن هستم که او خسته شده بود پس از چندین سال نوآوری و مبارزه به عنوان او ساخته شده خود را شخصی امپراتوری.

به نظر من که فورد خودرو هستند یا عاشق و یا متنفر توسط مصرف کنندگان است. من متعلق به چند با نتایج خوب بنابراین من هیچ چیز بد در مورد آنها می گویند. اما پس از آن من بسیار هیجان زده در مورد اتومبیل. من یکی از کسانی که نگاه کردن در اتومبیل به عنوان یک شر لازم است. من به خود اما می توان آن را بیشتر تابعی از لوکس.

امروز یکی از دوستان و من یک درایو از چند ساعت به دیدار حراج خودرو. این فقط یک ماشین حراج اما محدود به کلاسیک و جمع آوری خودرو. شما می دانید ماشین مثل یک سال 1928 Duesenberg یا یک سال 1932 Ford truck in mint condition. یا شاید یک سال 1972 فورد موستانگ و یا برخی از دیگر اتومبیل های عضلانی از آن دوران.

من استفاده می شود به فکر می کنم داشتن یک ماشین سرگرم کننده خواهد بود تا زمانی که من به تماشای یک راننده پارک یکی در حراج زمین. او با پوشیدن دستکش و بدون فرمان او سخت کار می کرد چرخش فرمان آوردن با تمام قدرت خود کشیدن و کشیدن به حرکت آن چرخ بزرگ متصل به آن آهن قاب سنگین 12 سیلندر موتور.

در حالی که راه رفتن به جدول در یک رستوران در شهر نیویورک گلن Curtiss بود یک بار متوقف شد و با یک پیر مرد که گفت: “اگر شما هر گونه کمک نیاز خود را با طرح دعوی در دادگاه, لطفا اجازه دهید من می دانم.”

Curtiss شد با وکیل و بعد پرسید: “چه کسی بود که مرد؟”

وکیل جواب داد: “اوه, که هنری فورد.”

این بود که Curtiss بود که شکایت توسط برادران رایت بیش از اختراع هواپیما فلپ در مقابل با استفاده از سیم به پیچ و تاب بال به کنترل پرواز.

در سال های اولیه خود را هنری فورد بود شکایت کرد توسط یک پزشک در روچستر, نیویورک, بیش از طراحی موتور. دکتر تا به حال ثبت اختراع در سوپاپ و یا چیزی و شکایت فورد برای نقض آن بعد از یک نبرد قانونی بین دو طرف فورد برنده و ادامه داد: با تولید. او پس از آن حساس بود به این موضوع از توافق قبل از ادعا.

شرکت فورد موتور را معرفی بسیاری از ویژگی های جدید و برخی از فلیپ فلاپ. بسیاری معتقدند که موستانگ بود و در میان آن بهترین و Edsel بدترین.

اواخر قرن 20 شد بیشتر به چالش کشیدن به عنوان ژاپنی مهندسی led توسط یک مهندس آمریکایی به تعیین یک استاندارد جدید است که تا به حال ملاقات کرد و امروز صنعت خودرو آمریکا را بهبود می بخشد و هر سال به عنوان بیشتر و بیشتر نوآوری معرفی شده است به روند طراحی و ساخت است.

قدیمی هنری خواهد بود افتخار امروز خودرو. او احتمالا اتلاف وقت با تاریخ اخیر اما مشتاقانه نگاه به آینده و راه هایی برای پیشرفت بیشتر تکنولوژی مدرن خودرو.

بنابراین ما درود می فرستم هنری فورد برای سهم خود را به بخش مهمی از فرهنگ ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *