مدیریت رستوران – پنج نکته کلیدی برای مدیریت یک رستوران

در آن طول می کشد یک فرد خاص به مدیریت یک رستوران و تعامل با مشتریان رستوران و کارکنان رستوران. نه هر کس است که با برش دادن به مدیر یک رستوران.

مدیران باید به روی پای خود را برای مدت طولانی از زمان در هر نقطه از 8 به 12 ساعت در روز. مدیران نیز نیاز به آموزش داده شود آگاه از نیروی کار و هزینه های مواد غذایی و خدمات به مشتریان و نحوه مدیریت مردم است. آنها نیاز به آموزش در هر جنبه از کسب و کار رستوران.

پنج جنبه کلیدی برای هر مدیر عبارتند از:

1. نگه داشتن ذهن باز

2. قادر به پذیرش انتقاد

3. حفظ مقادیر زیادی اطلاعات

4. داشتن مهارت های خدمات مشتری عالی

5. دانستن چگونه به درک هر دو طرف داستان

گاهی اوقات آن را طول می کشد سال به طور کامل قطار کسی در این کسب و کار. دو راه وجود دارد, مردم معمولا تبدیل شدن به یک مدیر و یا بدست آوردن مدرک دانشگاهی و یا در حال حرکت در صفوف است.

من شده اند در رستوران کسب و کار برای بیش از 25 سال و با من کار هر دو نوع از مدیریت است. وجود دارد مزایا و معایب هر دو مسیر. از هر دو مسیر مهم است که شما در اختیار مدیران با آموزش به درک نقش خود را در رستوران.

اکثر مدیران مستقیم از کالج تا به حال بسیار کمی آموزش عملی در یک رستوران. شاید آنها باید برخی از تجربه کار در مواد غذایی سریع و یا به عنوان یک آشپز و یا سرور در یک به طور مستقل متعلق به رستوران و یا رستوران های زنجیره ای. شاید آنها هیچ تجربه رستوران در همه. تجربه آنها در زندگی خواهد بود بخشی از آنچه آنها را به نقش مدیریت. فارغ التحصیل ممکن است سر دانش بدون درک روشنی از صنعت رستوران. او و یا او ممکن است متوجه پیچیدگی این کار است. حتی با یک مدرک مهم برای آموزش مدیر جدید در رستوران خود را. همه را بهره مند از آموزش است.

افرادی که مشغول به کار راه خود را از طریق صفوف ممکن است درک بیشتر بر اساس مسیر آنها در زمان. این فرد نیاز به برخی از آموزش های اضافی برای درک نقش مدیر است. آن است که همیشه آسان نیست برای کسی که برای حرکت به مدیریت از موقعیت های دیگر. آموزش مهم است که برای فرد در حال حرکت به نقش مدیر است. که فرد نیاز به آماده را به نگاه در رستوران از دیدگاه های مختلف.

برخی از مردم فکر می کنم تبدیل شدن به یک مدیر رستوران آسان است اما این طور نیست. مدیران بسیاری از مسئولیت ها. مدیران در معرض موقعیت های استرس زا در طول روز آنها باید با حفظ خونسردی خود و واکنش نشان می دهند به هر وضعیت به شیوه ای آرام. هر مدیر معاملات با شرایط متفاوت است.

آن را مانند یک خودرو تغییر آن چرخ دنده; قبل از اینکه شما تغییر به یک تصمیم خاص شما باید در مورد فکر می کنم نتیجه. فکر می کنم قبل از اینکه شما تغییر. آیا به طور خودکار تغییر در انگیزه دادن به افکار. در واقع بسیاری از مدیران اشتباهات را در حرفه خود است. کلید این است که به یاد بگیرند که از این اشتباهات.

شما را به اشتباهات جدید اگر چه امیدوارم شما نمی خواهد همان اشتباهات را بارها و بارها.

من می خواهم به شما برخی از بینش و راهنمایی در مورد چگونه می توان مدیر مردم احترام بگذارند.

1. باز فکر را تغییر دهید و آن را در آغوش. تغییرات اتفاق می افتد هر روز به خصوص در کسب و کار رستوران. روش ها و سیاست ها بازنگری شده به طور مداوم. به عنوان یک مدیر شما باید تنظیم کنید به این تغییرات. شما ممکن است مانند آنها و یا موافقت با این تغییرات اما این مدیر مسئولیت را به پایبندی به این تغییرات و کمک به پیاده سازی آنها را به کارکنان است. اگر شما مخالف با یک تغییر نه تنها به شکایت و شکایت نیست به دیگر اعضای هیات. رفتن به سرپرست خود را با دلایل ممکن و جایگزین. باید این نگرش است که شما می خواهید به دنبال سیاست های خود را, اما می خواهم به نشان می دهد برخی از دلایلی که ممکن است این تنها راه است. نمی گویند که آنها در اشتباه هستند اما می گویند که شما ایده های دیگر در مورد نحوه رسیدگی به این وضعیت است. ارتباط خود را با استاد راهنما است حیاتی برای حفظ اعتبار خود و حفظ احترام به سرپرست خود.

2. مدیران باید قادر به انتقاد از دیگران است. در نظر گرفتن انتقاد از دیگران به سادگی بدان معنی است که دیگر کارکنان ممکن است به شما بگویم که آنها موافقت خود را با تصمیم گیری در یک موضوع خاص. به عنوان یک حکیم مدیر شما با استفاده از این نسبت به نفع خود و اصلاح خودتان. گوش دادن به افراد دیگر ممکن است ارائه راه های دیگر برای به دست آوردن همان کار انجام می شود. راه خود را همیشه به راه راست. گاهی اوقات وجود ندارد “راه راست” اما فقط گزینه های مختلف است که ممکن است بازگشت نتایج بهتر است.

3. مدیران باید قادر به حفظ مقدار زیادی از اطلاعات است. مدیران باید دانش کاملی از تمام جنبه های رستوران. شما باید بدانید که منو رستوران و سبک و آگاهی از عملیات در هر منطقه است. شما باید بدانید که چگونه به طبخ, خدمت, سلام, دبستان و شستن ظروف همراه با مدیر مسئولیت. این شامل تماشای کار دانستن اگر وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم در حال کار و یا افراد بیشتری مورد نیاز است. شما باید آگاه باشید از هزینه های مواد غذایی, تحقق, اگر مواد غذایی است که به هدر رفته و یا حتی به سرقت رفته است. شما همچنین نیاز به دانستن چگونه به مسئولیت رسیدگی به پول و شمارش پول نقد. سخت ترین بخش این است که شما همچنین باید قادر به حقه این همه دانش و هر دقیقه از shift.

4. باید مدیران عالی مهارت های خدمات مشتری. مدیران همواره در برخورد با مردم و کارکنان است. راه شما صحبت می کنند به مردم باید در شیوه ای حرفه ای. همیشه فکر می کنم قبل از اینکه شما صحبت می کنند. برخی از افراد واکنش نشان می دهند به خود فکر کردم, اما این همیشه ممکن است بهترین راه برای رسیدگی به این وضعیت است. اگر کارکنان در حال گرفتن همراه, شما نیاز به می دانم که چگونه برای کمک به آنها با هم کار کنند بدون یک نگرش منفی. شما همچنین باید بدانید که چگونه برای رسیدگی به مشکل مشتریان و همچنین به عنوان لذت بخش به مشتریان. دانستن چگونه به یک تعریف به عنوان مهم دانستن چگونه به یک شکایت در مثبت شیوه ای حرفه ای.

5. همیشه وجود دارد دو طرف به یک داستان. این امر به ویژه زمانی که اعضای هیات اختلاف نظر دارند. مدیر نیاز به گوش دادن به هر دو طرف و چشم انداز هر یک از کارکنان. مردم اغلب را انتخاب کنید و یا سقوط به یک نقش خاص در رستوران به دلیل مهارت های خود را و توانایی های خود. آشپز ممکن است یا نه ممکن و فوق العاده مهارت های مردم. سرور ممکن است یا ممکن است هر گونه ایده چگونه به طبخ. حفظ شخصیت هر یک از اعضای ستاد در ذهن شما به عنوان رویکرد آنها است. یک آشپز ممکن است جرم توسط یک مشتری شکایت در مورد یک ظرف است که به طبخ احساس افتخار. سرور ممکن است طرف مشتری. به عنوان یک مدیر شما باید برای مقابله با شکایت مشتری و ببینید سمت خود را. شما همچنین باید بدانید که چگونه برای برقراری ارتباط مشتری با نگرانی به طبخ بدون توهین به او و یا او. فکر می کنم قبل از اینکه شما صحبت می کنند در هر دو طرف. شما یاد بگیرند که خیلی بیشتر با گوش دادن و پرسیدن سوالات باز نه فقط بله یا خیر سوال. مفروضات را ندارد که شما می دانید که پاسخ خود را قبل از اینکه کسی در پاسخ به پرسش های شما. نگاهی به زمان برای گوش دادن و درک کامل.

نگه داشتن این پنج جنبه کلیدی در ذهن اگر شما مدیر هستید و یا اگر شما کسی است که استخدام مدیران. همه مدیران باید به نگه داشتن ذهن باز و قادر به تحمل انتقاد را حفظ مقدار زیادی از اطلاعات باید خدمات به مشتریان عالی مهارت و می دانم که چگونه به درک هر دو طرف داستان. اگر هر رستوران موفق شد توسط افرادی که در آن جنبه های کلیدی به عنوان بخشی از مجموعه مهارت ها و دانش و سپس این مسائل را کاهش و سود را افزایش می دهد در آن رستوران. آموزش مدیران خود یکی از راه های را که اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *