چگونه برای مدیریت یک رستوران – هزینه نیروی کار

[ad_1]

هزینه نیروی کار آگاهی

کنترل هزینه نیروی کار یکی از مهمترین عوامل در مدیریت کسب و کار شما.

شانس هستند اگر شما خود در نظارت بر کار شما به احتمال زیاد از دست دادن درآمد.

آنچه که نخست هزینه ؟

نخست هزینه کل هزینه کالاهای فروخته شده ناخالص هزینه نیروی کار برای تمام کارکنان خود را که شامل حقوق و دستمزد, حقوق و دستمزد, مالیات, کارگران comp بیمه درمانی و سایر مزایای کارکنان. برای یک فست فود و یا گاه به گاه F&B تسهیلات خوب معیار برای نخست هزینه شده است 60 درصد و یا کمتر از F&B درآمد.

یادگیری آنچه نخست هزینه در رستوران خود را باید در بالای خود را به انجام لیست.

آیا می دانید هزینه نیروی کار فرمول?

حقوق و دستمزد تقسیم مجموع فروش = درصد نیروی کار

متوسط درصد نیروی کار در بسیاری از رستوران ها باید در 20 به 25% برای کارکنان ساعتی و 10% برای مدیریت.

رستوران مجلل را بالاتر کار درصد است. منوی فروش مخلوط کیفیت مواد غذایی و خدمات, قیمت گذاری و ساعات تاثیر مواد غذایی خود را و هزینه نیروی کار درصد.

چگونه به خوبی حفظ نیروی کار هزینه درصد ؟

آموزش مدیریت کارکنان در مورد چگونه به طور موثر نظارت بر کارکنان خود را.

آن همه شروع می شود با ایجاد رستوران برنامه

آیا فقط برنامه کارکنان برای پر کردن در شیفت برنامه به اندازه کافی کارکنان به جای مهمان خود را در خدمات استثنایی.

ایجاد معقول برنامه است که حس می کند. باید مدیریت حفظ مدیران ورود در دفتر; مطمئن شوید که برای ورود به ارقام فروش که رفت و بیش از پیش بینی فروش.

جامعه حوادث بازی یک عامل بزرگ به عنوان به خوبی. ببینید اگر شما می توانید یک تقویم مدرسه به شما در حفظ و آگاهانه از نمایشنامه های مدرسه و رویدادهای دیگر.

می دانم که چه چیزی اتفاق می افتد در محله مانند:

  • کنسرت
  • پخش
  • موزیکال
  • رویدادهای ورزشی
  • می دانم که تئاتر بار نشان می دهد چه زمان انجام آنها اجازه ؟

اتاق بازرگانی: اتاق بازرگانی است یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد در منطقه شما. جستجو برای دولت خود و یا اتاق بازرگانی محلی وجود دارد همه نوع از حوادث ارسال شده در جامعه خود مدیره.

سوپر مارکت ها هستند یک راه عالی برای دانستن آنچه اتفاق می افتد در محله شما.

چگونه می توانم نگه داشتن کار من درصدهای پایین ؟

  • مناسب آموزش کارکنان: بهتر است این آموزش در کمتر از یک تغییر اشتباه و یا خطا است. مطمئن شوید که شما یک برنامه آموزشی. آموزش مربیان است یک راه عالی برای نشان دادن مربیان چه چیزی از آنها انتظار می رود. در هر موقعیت باید وجود داشته باشد یک فرد اختصاص داده آموزش کارکنان و اعضای هر مربی باید به درستی آموزش دیده در دست و اداره آزمونها. مربیان باید آموزش کارکنان خود را مگر اینکه آنها نشان دادن مهارت و یادگیری تکنیک های این کارکنان نیاز به آموزش کارکنان خود را راه شما می خواهید آنها را آموزش داده است. مدیریت نیاز به نظارت بر آموزش به اطمینان حاصل شود آن را به درستی انجام می شود.
  • مقطع آموزشی: عبور قطار و ماشین ظرفشویی در سرخ کن ایستگاه و یا قرارگرفتن جداول. میزبان یا مهماندار می تواند کمک به سرور با سفارش نوشیدنی یا غذایی برای مهمان. دبستان آشپز می تواند عبور روت را به عنوان آشپز. نکته این است که در طول زمان اوج شما می توانید حرکت کارکنان در اطراف در موقعیت های مختلف زمانی که فروش بالاتر از حد نرمال و یا اگر سرور در علف های هرز. مقطع آموزش کارکنان می تواند رسیدگی به موقعیت های متعدد در طول پیک بار که در راه شما می توانید حداقل کارکنان در طول آهسته دوره.
  • مهارت کارکنان: آموزش کارکنان در مورد چگونه به انجام کار خود را در بهترین راه ممکن ایجاد خواهد شد عجب اثر به عنوان طولانی به عنوان آنها سازگار و مهارت.
  • به درستی مدیریت شیفت: که آموزش مدیران ؟ – صاحبان نیاز به درگیر در عملیات روزمره از رستوران خود را. راه های مختلفی برای آموزش مدیریت. زمانی که جستجو برای یک مدیر برای رستوران خود را, مطمئن شوید که آنها تجربه قبلی و مرجع چک انجام می شود. هر دو مالک می تواند قطار کارمند و یا شما می توانید به دنبال یک مشاور رستوران که قطار اعضای هیات یا با در دست آموزش و یا از طریق اینترنت. هنگامی که کارکنان مدیریت آموزش داده شده است به درستی و سپس آنها می توانید بقیه از کارکنان در مورد نحوه ارائه مرسی خدمات به هر یک از مهمان خود را.
  • می دانم چه کار درصد است در ساعت: صاحبان و یا مدیریت نیاز به دانستن جایی که آنها ایستاده در کار درصد توسط ساعت. شما می توانید خود را بازیابی رستوران فروش با انجام یک مطالعه بر روی نقطه ای از فروش (POS) همان می رود برای دلار کار. سپس شما تقسیم حقوق و دستمزد دلار فروش کل = زايمان درصد است. خوب بنچ مارک برای کار خواهد بود 20 تا 25 درصد برای کارکنان ساعتی و 10% برای مدیریت. اگر شما با استفاده از یک کاغذ و سیستم را چک کنید چرا که شما لازم نیست که یک POS و سپس پیگیری از فروش خود را و کار با ساعت. ایجاد فروش و زايمان و ورود به سیستم به طوری که شما می توانید رکورد فروش و نیروی کار. هر دو مالک و یا مدیریت می تواند شمارش تا ارقام و یا استفاده از میزبان به چوب خط حساب کردن مهمان چک توسط ساعت و مدیریت می تواند بازیابی دلار کار. به یاد داشته باشید قطع نمی کارکنان قبل از هر وعده غذایی دوره است. سرور سعی خواهد کرد برای متقاعد کردن مدیریت به برش طبقه به دلیل آنها را به پول بیشتر نیاز به وجود دارد به کارکنان به اندازه کافی به جای مهمان خود را در خدمات استثنایی. در پایان دم از هر وعده غذایی دوره مدیریت نیاز به جهت کارکنان در توجه خود را به سمت کار و بسته شدن خود اختصاص داده از مناطق. این کارکنان باید خاموش ساعت در زمان – اجازه ندهید که آنها را شیر clock – این است که پول خود را که در حال هدر رفته است.
  • نه بیش از کارکنان رستوران: بیش از نیروی انسانی این رستوران می تواند بسیار پر هزینه است. اگر شما بیش از کارکنان مطمئن شوید که شما واکنش نشان می دهند به سرعت در ارسال کارکنان خانه اوایل اگر فروش نیست اتفاق می افتد.
  • چگونه شما ایجاد یک برنامه معقول? می دانید آنچه شما پیش بینی دلار کار هستند و تقسیم آن در هفته گذشته به فروش و یا با استفاده از یک نورد فروش دلار رقم است.
  • نورد فروش: اضافه کردن قبلی گذشته سه هفته از رستوران فروش و تقسیم آن به 3.

مثال: اگر شما در هفته چهار و سپس اضافه کردن تا یک هفته ($1552.00) دو هفته ($1932.00) و هفته سه ($2405.00) = $5889.00. تقسیم کار دلار $1300.00 با فروش $5889 =22%.با استفاده از 22% به راهنمای شما در ایجاد یک معقول برنامه.

پس از ایجاد یک برنامه اگر بینی کار می رود بیش از 25 درصد و سپس شما نیاز به ایجاد تنظیمات. اگر این درصد زیر 20 درصد و سپس شما می توانید اضافه کردن ساعت بیشتر به برنامه.

[ad_2]

عطر فضا به فروش می‌رسد! Previous post عطر فضا به فروش می‌رسد!
آنکارا از پاریس خواست عذرخواهی کند Next post آنکارا از پاریس خواست عذرخواهی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *