چگونه کافه فضای داخلی می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر قرار فروش آن

[ad_1]

همه صاحبان کافه متوجه تاثیر خود را در طراحی داخلی در کسب و کار خود را. کافی نت ها است که پرداخت نمی توجه به این قبل از در حال حاضر نوسازی برای جذب مشتریان بیشتر است. دلیل این است که یک رستوران خوب شامل بیش از مواد غذایی است که خدمت در آن است. مشتریان باید احساس خوش آمدید و آنها باید راحت باشد. آنها باید قادر به صرف زمان به همان اندازه که آنها می خواهند در رستوران بدون احساس نیاز به ترک هر چه زودتر. فضای داخلی می تواند بسیاری می گویند در مورد تصویر بالا و همچنین کیفیت خدمات است که مشتریان می توانند انتظار برای دریافت.

تاثیر مستقیم از کافه های داخلی در فروش

مشتریان باید احساس خوش آمدید و راحت به عنوان به زودی به عنوان آنها را وارد کنید به یک رستوران. همیشه وجود دارد چیزی است که بسیار لذت بخش است در مورد یک رستوران است که به نظر می رسد و احساس می کند خوب است. این تشویق مشتریان به ماندن طولانی تر و به بازگشت دوباره در آینده. اگر تجربه ناهار خوری راحت است و دارای اثر تسکین دهنده, مشتریان وفادار به کسی که شام میخورد.

تجاری رستوران صندلی برخی از مهم ترین جنبه های داخلی از کسی که شام میخورد. آنها باید راحت به صندلی ، مشتری باید قادر به نشستن بر روی آنها را تا زمانی که آنها می خواهند. این به این معنی است که صندلی نباید آنها را وادار به ترک قبل از آنها آماده هستند.

حتی کافه قهوه جداول و رنگ در کسی که شام میخورد تاثیر می گذارد تجربه ناهار خوری. وجود رنگ هایی مانند آبی است که شناخته شده برای کاهش اشتها. این خوب است برای کسب و کار. آن است که همیشه بهتر است به استفاده از رنگ است که در حال گرم و دعوت از قبیل قهوه ای است. این رنگ آرامش بخش هستند و آنها را تشویق مشتری به ماندن در کسی که شام میخورد ،

غیر مستقیم تاثیر فضای داخلی کافه در خرید و فروش

همه چیز در داخل یک رستوران از رنگ روی دیوار مبلمان, روشنایی, نقاشی و تابلو فرش نمایندگی از کسی که شام میخورد. آنها کمک به بهبود تم سبک و تصویر رستوران. آنها بسیار مهم و تاثیر بصری بر روی مشتری است. در واقع فضای داخلی کمک به ایجاد هویت نام تجاری. این تاثیر بصری است تصور است که مشتریان دریافت خواهد شد هنگام مراجعه به کافی نت برای اولین بار. طراحی داخلی رستوران می تواند ناخودآگاه باعث شود از یک مشتری ترجیح می دهند به یک رستوران و نه چیز دیگر. دلیل این است که این کشور می تواند بر خلق و خوی از مشتری و همچنین انواع مواد غذایی که آنها را خرید.

محققان همچنین با مطالعات نشان می دهد که طراحی داخلی محیط را تحت تاثیر ادراک مشتریان است که باید در این نوع از خدمات است که آنها را دریافت خواهید کرد. اگر همه چیز بالا پایان در رستوران مردم خواهد شد و انتظار می رود کیفیت مواد غذایی و خدمات. اگر صاحب رستوران را پرداخت هر گونه توجه به مبلمان و یا روشنایی و سپس مردم نیز انتظار خدمات ضعیف. آنها حتی ممکن است به ضیافت یک فرصت برای اثبات آنها اشتباه است. برخی از آنها خواهد بود دلسرد به ناهار خوردن وجود دارد. بنابراین آنها را انتخاب کنید و ناهار خوری استقرار آنها باور دارند که آنها را به مواد غذایی با کیفیت و خدمات.

داخل یک کافه تاثیر مستقیم بر محیط و آسایش فیزیکی از محل. علاوه بر آن دارای یک تاثیر غیر مستقیم بر فروش به عنوان آن می تواند تاثیر ادراک از کیفیت و همچنین تصویر از استقرار ناهار خوری. مالک نباید نادیده گرفتن داخل کافه خود را به عنوان آن می تواند به شدت تحت تاثیر قرار فروش در کسب و کار خود را.

[ad_2]

Previous post رئیس سازمان غذا و دارو: قرار نیست واردات دارو صفر شود
Next post سهام کدام شرکت‌ها بیشترین رشد قیمت را داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *