10 گام برای به یاد داشته باشید زمانی که غذا خوردن در یک رستوران چینی

[ad_1]

مقدمه

مواد غذایی چینی تجدید نظر به بسیاری از ما به دلیل آن است که خوشمزه و نسبتا ارزان است. ما نیز تحت تاثیر این چینی آشپزی سالم است که آن را به عنوان شامل بخش های زیادی از سبزیجات و مقدار کم چربی. درست است که غذاهای آماده روش سنتی چینی در چین است. اما آمریکایی-چینی رستوران خود را اصلاح کرده اند مواد غذایی برای سلیقه های آمریکا و به عنوان یک نتیجه از آن است که به عنوان سالم به عنوان یک سنتی است. غربی رستوران چینی ارائه غذا, برنج سرخ شده, گوشت, نورد در کره و سس شیرین در میان آنها “موضوعات”. و به بالا از آن همه بخش های بسیار بزرگتر از آنهایی که خدمت در سرزمین اصلی چین است. که چرا این همه در ذهن اگر شما می خواهید به غذا خوردن سالم در رستوران چینی شما باید انتخاب کنید عاقلانه.

1. شروع با انتخاب یک رستوران خوب

هنگامی که شما در خلق و خوی برای مواد غذایی چینی, جلوگیری از معمولی چینی رستوران که در آن شما می توانید غذا خوردن به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید برای یک قیمت ثابت. شانس هستند که شما ممکن است بخواهید به ترک رستوران تا زمانی که شما احساس می کنید شما ارزش پول خود را. متاسفانه اگر شما انجام این کار, رستوران پول خود را دریافت کنید اما شما کالری دریافت کنید. نه یک وضعیت برنده-برنده است. به جای رفتن به یک رستوران که در آن پیشخدمت طول می کشد تا سفارش خود را.

2. شروع با یک سوپ

حرکت هوشمند هنگامی که غذا خوردن در یک رستوران چینی به سفارش یک سوپ. دو مزیت است: اول کمتر به طور کلی چربی در وعده های غذایی خود را و دوم سوپ آش خواهد شما را پر کنید تا. این ترجمه را به کمتر خوردن هنگامی که خدمتکار اصلی به ارمغان می آورد ،

با شروع وعده غذایی خود را با غذا شما ممکن است هدف خود را از کالری و کربوهیدرات و چربی و غیره. دنده گوشت خوک و تخم مرغ, رول, سوخاری wonton و دیگر غذاهای سرخ شده سرشار از چربی و قند و کالری است. اگر پیشخدمت به ارمغان می آورد چینی نودل سرخ شده به شما را مشغول نگه دارید تا زمانی که مواد غذایی خدمت کرده است قرار داده و آنها را کنار گذاشته و یا درخواست خود را به آنها را حذف از جدول. شما می توانید با کشتن زمان در حالی که شما صبر کنید برای غذا با نوشیدن چای چینی. هیچ کالری وجود دارد مگر در مواردی که شما اضافه کردن شکر.

3. انتخاب اصلی دوره

در هنگام انتخاب غذای اصلی به دنبال غذاهای که در سبزیجات فراوان و بخش های کوچک از گوشت. شما می تواند به کاهش کالری با انتخاب غذاهای دریایی و مرغ به جای انتخاب گوشت گاو گوشت گوسفند یا اردک. شما همچنین می توانید سفارش غذاهای دو: یکی که گوشت به عنوان پایه و یک است که به طور عمده سبزیجات مانند لوبیا سبز یا اسفناج و ترکیب آنها را.

4. اجتناب از غذاهای چرب

خواندن منو با دقت و جلوگیری از برای fattiest ظروف. برخی از کلمات را به شما یک سرنخ: گوشت نورد در کره و یا پودرهای سوخاری و غیره. پیدا کردن اگر این گوشت سرخ شده قبل از اینکه سرخ کرده و با سبزیجات. اگر این مورد است, اگر بخواهید می توانید آنها را سرخ کرده و گوشت شما را انتخاب کرده اند به جای سرخ کردن آن است.

5. سازمان دیده بان برای پنهان کربوهیدرات

ترش و شیرین, سس و همچنین دیگر نوعی سس چینی غذاهای پر کربوهیدرات و اگر شما مبتلا به دیابت هستند, آنها می توانند خود را افزایش قند خون است. شکر و نشاسته را با اضافه کردن کربوهیدرات ها به بسیاری از غذاهای اصلی. همچنین شما می خواهد پیدا کردن کربوهیدرات ها را در آرد ذرت استفاده می شود برای سس غلیظ و مواد مورد استفاده به گوشت را. خواندن چاپ کوچک و بسیاری از سوالات را بپرسید به پیشخدمت.

6. مراقب باشید با برنج

شما می دانید که در یک رستوران چینی شما در حال رفتن به خدمت یک کاسه بزرگ برنج و همانطور که شما ممکن است آگاه برنج شامل بسیاری از کربوهیدرات. اجتناب از سرخ شده با برنج و سس سویا منظم به عطر و طعم آن شما را تا پایان با مقدار زیادی از چربی و پروتئین در وعده های غذایی خود را. اگر ممکن است بخواهید برای برنج قهوه ای است که سرشار از فیبر است. اگر آنها آن را در دسترس نگه دارید برنج. به یاد داشته باشید که یک فنجان برنج دارای حداقل 45 گرم کربوهیدرات است.

7. کاهش نمک

سفارش ظروف با سس نور بیش از حد ضخیم است. اگر شما نیاز به سس سویا برای نسخه کم سدیم و مخلوط آن را با بخار پز برنج قهوه ای با برنج سرخ شده. برای اضافه کردن عطر و طعم به وعده غذایی خود را شما می توانید اضافه کردن برخی از سس داغ; آن کمتر سدیم و کالری کمتر.

8. به اشتراک گذاری ظروف

اگر شما شرکت سفارش یک غذای اصلی و یک سوپ یا غذا و برخی از برنج. و سپس به اشتراک گذاری آن.

9. غذا خوردن با chopsticks

خوردن وعده غذایی خود را با chopsticks. اگر شما به عنوان ماهرانه با آنها را به عنوان من ممکن است آنها شما را پایین آهسته. اما نگران نباشید چون همه چیز در زندگی آن را به یک طرف مثبت: شما احتمالا کمتر غذا بخورید. نمی افتد به وسوسه درخواست برای یک چنگال و چاقو; شما ممکن است آن را پشیمانی.

10. و برای دسر…

دسر سفارش میوه و هرگز ذهن بستنی گردویی sugared است که من می دانم تجربه آن را سخت به مقاومت در برابر. اما اگر شما به دنبال توصیه های بالا به شما احساس بسیار خوبی در مورد داشتن خورده یک وعده غذایی سالم. پس چرا باعث خرابی آن ؟

[ad_2]

طرح «الحاق»، فرصتی برای آغاز مواجهه با رژیم صهیونیستی است Previous post طرح «الحاق»، فرصتی برای آغاز مواجهه با رژیم صهیونیستی است
حذف تقاضای سرمایه‌ای بازار خودرو با استفاده از بورس/بلایی که قرعه‌کشی خودرو بر سر اعتماد مردم آورد Next post حذف تقاضای سرمایه‌ای بازار خودرو با استفاده از بورس/بلایی که قرعه‌کشی خودرو بر سر اعتماد مردم آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.