Paneer Palakh می – جواهر در میان ادویه کاری هندی

[ad_1]

غذاهای هندی شامل برخی از ادویه کاری است که عمل به عنوان یک جامع وعده غذایی. و هنگامی که در خدمت با هر یک از نان هندی جذابیت خود را تکثیر manifolds.

Paneer palakh می, همچنین شناخته شده به عنوان saag paneer یا اسفناج پنیر الهی است ظرف مناسب برای خانواده سلطنتی مناسب برای حزب مورد علاقه خود را و یا با هم و شاید هم ظرف مناسب شما می خواهم را برای خانواده خود را به عنوان یک وسوسه انگیز یکشنبه شب شام.

برخی از چیزهایی که Paneer palakh می یک ظرف به عنوان وسوسه انگیز است که هیچ یک دیگر هستند:

1. آن را خوشمزه تحقق وعده غذایی

2. بسیار مغذی و اسفناج اتفاق می افتد به یک منبع غنی از مواد معدنی در حالی که پنیر یکی از بهترین منابع پروتئین است.

غذایی ارزش paneer paalakh بالا است و این عمل به عنوان یک منبع عالی از ویتامین های A, C و همچنین پتاسیم و آهن و سدیم و پتاسیم است.

بهترین بخش این است که ظرف نسبتا آسان به را است.

بنابراین اگر شما در حال تلاش برای گرفتن بچه های خود را و شروع به دوست داشتن برگ سبز, paneer palakh می جایگزین است برای رفتن. اگر بچه ها اتفاق می افتد به تحسین و پنیر و آنها را توسعه یک میل برای اسفناج به عنوان به خوبی.

برای رفتن paneer palakh می کنید و شما مهمانان با بیحوصلگی حرف زدن در هیبت تحسین و لذت است.

با درصد بالایی از مواد معدنی, ویتامین ها رنگدانه ها و شفا است که ما در پیدا کردن اسفناج این سبزی مفید برای یک میزبان از فرایندهای حیاتی است.

بیایید اجرا از طریق برخی از مزایای اضافی از اسفناج است که ما باید آگاه باشند از:

1. حفظ بینایی

2. جلوگیری از AMD یا سن مرتبط با دژنراسیون ماکولا

درصد بالایی از آنتی اکسیدان ها است که در حال حاضر در اسفناج کمک به جلوگیری از اثرات مضر رادیکال های آزاد که منفی تحت تاثیر قرار می دید. مصرف اسفناج به طور منظم می تواند در جهت جلوگیری از شرایط سنی مانند گلوکوم یا حتی دژنراسیون ماکولا.

3. عصبی مزایای

اجزای اسفناج مانند پتاسیم و فولات و چندین آنتی اکسیدان ها پیشنهاد عصبی مزایای افرادی که به طور منظم مصرف کنید. بنابراین خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. پتاسیم ضروری است برای سلامت مغز و کار به سمت بهبود شناخت غلظت و فعالیت عصبی.

4. حفظ فشار خون

اسفناج دارای مقدار پتاسیم و سدیم کم محتوا. ترکیبی بسیار موثر برای کسی که مبتلا به فشار خون بالا به عنوان پتاسیم باعث کاهش فشار خون در حالی که سدیم باعث افزایش فشار خون است.

5. استخوان معدنی

اسفناج یک منبع غنی از مواد معدنی مانند منگنز, مس, منیزیم, روی و فسفر است که نگه داشتن استخوان های قوی و کمک به جلوگیری از آرتروز. همچنین ویتامین K موجود در اسفناج کمک می کند تا حفظ کلسیم در استخوان ماتریس بنابراین به عنوان برای اطمینان از استخوان و کانسار.

[ad_2]

Previous post توییت کنایه آمیز سخنگوی دولت اصلاحات برای روحانی
زمان انتشار کلید سوالات کنکور دکتری اعلام شد Next post زمان انتشار کلید سوالات کنکور دکتری اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *